"Jij hebt mijn ogen geopend. Ik zat echt letterlijk op de bodem van de afgrond. Ik zag mezelf in een enorme complexe situatie waar ik geen uitweg in zag. Totdat ik je filmpjes zag en er een knop om ging.
De situatie is nog steeds niet veel veranderd, maar wel de mindset van mezelf en de inzichten die ik de afgelopen periode heb gekregen. Mijn mantra de komende periode is om de beste versie van mezelf te worden en ongeacht de uitkomst met een positief gevoel verder het leven in te gaan.
Inmiddels heb ik module 2 doorlopen en ook dat gaf me weer extra inzichten. Kortom ik voel echt dat ik een ontwikkeling doormaak."