Gefeliciteerd met je aankoop! Je krijgt zometeen de inloggegevens toegestuurd in je mailbox.
Als jij niet in de komende 10 minuten een mail hebt gekregen, check dan eerst even je spambox. Zit daar ook niks in? Neem dan even contact met mij op via resonance@bythies.com
Het klinkt misschien een beetje raar om je te feliciteren, wetende dat jij waarschijnlijk niet helemaal lekker zit in je relatie zit en mogelijk erger dan dat.
Toch wil ik dat je jezelf realiseert dat het ook een hele grote stap is om te beslissen daar iets aan te veranderen.
Het betekent dat je klaar bent met jouw situatie en weer rust, liefde en intimiteit terug wilt in huis. Weer op één lijn wilt komen met je partner, zodat je elkaar weer kunt gaan waarderen om wie je werkelijk bent.
Maar het belangrijkste is dat jij de stap hebt genomen om daar zelf verantwoordelijkheid in te nemen. Dat is een bewonderenswaardige keuze waar we nog vaak op terug zullen komen de komende tijd.
Het is een stap die velen niet zetten of de uitweg kiezen van een vechtscheiding omdat die makkelijker lijkt.
En ik weet ook dat dat iets is waar je je hele leven last van houdt.
Boosheid is een van de meest knagende en destructieve emoties voor je lijf en je gezondheid. En de boosheid die een vechtscheiding - of alle andere ruzies die misschien nu bij jou thuis plaatsvinden - verankert in je lichaam wil je daar niet hebben.
Dus daarom gefeliciteerd!
Het is niet mijn bedoeling om dit programma neer te zetten als relatietherapie.
Wat ik met je wil delen is mijn methode op basis van mijn praktijkervaring met mijn eigen relatie in de afgelopen 5 jaar die voor mij succesvol was en mij ontzettend gelukkig heeft gemaakt.
Daarnaast heb ik 4 jaar lang coachopleidingen gedaan en talloze seminars, boeken en programma's verslonden.
De combinatie van dat alles heeft geleid tot de invulling van deze methode en ik vind het ontzettend mooi als jij en andere mensen in vergelijkbare situaties, dezelfde tools kunnen gebruiken als die ik gekregen heb onderweg.
Als je hiermee aan de slag gaat zul je succes en zelfs euforie ervaren, maar het is natuurlijk niet zo dat het direct lang leve de lol is.
Je staat niet voor niks waar je nu staat.
Dat is ok. Vooruitgang gaat altijd in stapjes, maar niet per se in een rechte lijn.
Soms doe je ook een stapje terug. En dat is prima.
Je bent geen wondermens. Je bent gewoon mens en je hebt recht op je eigen leerproces.
Waardeer jezelf daarvoor.
Ik ben hier om je te ondersteunen en je steeds weer een stapje verder te helpen de komende tijd.
Ik gun jou dat jij jouw versie van jouw grootste geluk kunt gaan vinden met de tools die je aangeboden krijgt en ik wil je bedanken dat ik jou in deze reis mag begeleiden.